همگام همگام .

همگام

21 راز موفقیت کارآفرینان مطرح

موفق بودن اغلب به معنای یادگیری از کسانی است که قبلاً به اهداف خود دست یافته اند. داشتن مربی یک نعمت شگفت انگیز برای یک کارآفرین است، اما هر نمی تواند یکی را به صورت فردی پیدا کند.

اگر شما هنوز گورو کسب و کار شخصی خود را در بر داشت، در اینجا 21 راهنمایی برای کارآفرین جوان و یا مشتاق برای کمک به شما آغاز شده است.

۱- خودتان را به چالش بکشید.
ریچارد برانسون می گوید بزرگترین انگیزه او این است که به چالش کشیدن خود ادامه دهد. او با زندگی مانند یک تحصیلات طولانی دانشگاهی رفتار می کند، جایی که هر روز می تواند اطلاعات بیشتری کسب کند. تو هم میتونی!

۲- کاری را که به آن اهمیت می دهید انجام دهید.
شکی نیست که اداره یک کسب و کار زمان زیادی می برد. استیو جابز خاطر نشان کرد که تنها راه راضی بودن در زندگی شما انجام کاری است که شما واقعا به آن اعتقاد داریم.

۳- ریسک کنید.
ما هرگز نتیجه تلاش هایمان را نمی دانیم مگر اینکه در واقع این کار را انجام دهیم. جف بزوس گفت که به دانستن این که از شکست پشیمان نخواهد شد کمک کرد، اما از تلاش نکن پشیمان خواهد شد.

مرتبط: 3 عناصر کلیدی را به کسب و کار شما یک موفقیت

4- به خودتان اعتقاد داشته باشید.
همان طور که هنری فورد به شهرت گفت: «چه فکر می کنید می توانید، چه فکر کنید نمی توانید، حق با شماست.» باور کنید که شما می توانید موفق شوید، و راه هایی را از طریق موانع مختلف پیدا خواهید کرد. اگر اینکارو نکنی، فقط بهانه پیدا میکنی.

5. یک دید داشته باشد.
 
بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تامبلر، دیوید کارپ، اشاره می کند که یک کارآفرین کسی است که چشم اندازی برای چیزی و تمایل به ایجاد آن دارد. دید خود را در همه زمان ها روشن نگه دارید.

6. پیدا کردن افراد خوب.
کسی که باهاش هستی کسیه که میشی رید هافمن، یکی از بنیانگذاران لینکداین، اشاره کرد که سریع ترین راه برای تغییر خودتان این است که با افرادی که در حال حاضر راه شما می خواهید باشد.

۷- با ترس هایتان روبرو می شود.
غلبه بر ترس آسان نیست، اما باید انجام شود. آریانا هافینگتون یک بار گفت که بی باک بودن را مانند یک عضله پیدا کرده است-- هر چه بیشتر آن را ورزش می کرد، قوی تر می شد.

۸- اقدام کنید.
جهان پر از ایده های عالی است، اما موفقیت تنها از طریق عمل می آید. والت دیزنی یک بار گفت که ساده ترین راه برای شروع این است که ترک صحبت کردن و شروع به انجام. این برای موفقیت شما نیز صادق است.

۹- زمان را انجام دهید.
هیچ بلافاصله موفق نمی شود و همه زمانی مبتدی بودند. همان طور که استیو جابز عاقلانه اشاره کرد، «اگر از نزدیک نگاه کنید، بیشتر موفقیت های یک شبه زمان زیادی طول کشید.» از سرمایه گذاری زمان در شرکت خود نترسید.

10. مدیریت انرژی، زمان نیست.
انرژی شما کاری را که می توانید با زمان خود انجام دهید محدود می کند، بنابراین عاقلانه آن را مدیریت کنید.

11. ساخت یک تیم بزرگ است.
هیچ به تنهایی در کسب و کار موفق نمی شود و کسانی که سعی می کنند هر بار به یک تیم بزرگ باخت. ساخت تیم بزرگ خود را برای تقویت موفقیت خود را.

12. استخدام شخصیت.
 
همانطور که شما ساخت تیم خود را، استخدام برای شخصیت و ارزش. شما همیشه می توانید کسی را در مهارت آموزش کارآفرینی, اما شما نمی توانید ارزش های کسی متناسب با شرکت خود را پس از این واقعیت.

مرتبط: 7 دلیل کارآفرینان ستاره راک آمار خانه اجرا پس از اجرای خانه

۱۳- برنامه ریزی برای بالا بردن سرمایه.
ریچارد هاروچ، سرمایه دار مخاطره آمیز، این توصیه را برای کارآفرینان آینده دارد: «بالا بردن سرمایه تقریباً همیشه سخت تر از آن چیزی است که فکر می کردید خواهد بود و همیشه طولانی تر طول می کشد. پس برای آن برنامه ریزی کنید.»

14- اهداف خود را بشناسید.
رایان آلیس، یکی از بنیانگذاران iContact، اشاره کرد که داشتن پایان در ذهن هر روز تضمین می کند که شما در حال کار به سمت آن است. اهدافی را تعیین کنید و هر روز خودتان را به یاد آنها بیندازید.

۱۵- از اشتباهات درس بگیرید.
بسیاری از کارآفرینان به اشتباهات به عنوان بهترین معلم خود اشاره می کنند. وقتی از اشتباهاتتان یاد می گیرید، به موفقیت نزدیک تر می کنید-- با اینکه در ابتدا شکست خوردید.

16. مشتری خود را بشناس.
دیو توماس، بنیان گذار وندی، دانستن مشتری شما را به عنوان یکی از سه کلید موفقیت خود ذکر کرد. کسانی را که بهتر از هر دیگری خدمت می کنید بدانید و قادر خواهید بود راه حل های مورد نیاز خود را ارائه دهید.

۱۷- از شکایات درس بگیرید.
بیل گیتس یک بار گفت که ناراضی ترین مشتریان شما بزرگترین منبع یادگیری شما هستند. اجازه دهید مشتریان ناراضی به شما یاد دهند که سوراخ های خدمات شما کجاست.

18. درخواست ورودی مشتریان.
با فرض اینکه مشتریان چه می خواهند یا نیاز دارند هرگز منجر به موفقیت نخواهد شد. شما باید به طور مستقیم از آنها بپرسید، و سپس با دقت به آنچه که آنها می گویند گوش کنید.

۱۹- عاقلانه خرج کنید.
 
وقتی برای کسب و کارتان پول خرج می کنید، مراقب باشید که عاقلانه خرج کنید. به راحتی می توان بیش از حد صرف چیزهای احمقانه کرد و خیلی زود از سرمایه تمام شد.

20. صنعت خود را درک کنید.
تونی هسیه، بنیان گذار زاپوس، یک بار گفت: «بازی هایی را که نمی فهمید انجام ندهید، حتی اگر می بینید افراد زیادی دیگر از آن ها پول در می آورید.» واقعا درک صنعت خود را کلیدی برای داشتن موفقیت است.

21. تحویل بیش از انتظار می رود.
لری پیج گوگل کارآفرینان را تشویق می کند که بیش از آنچه مشتریان انتظار دارند تحویل دهند. این یک راه عالی برای دریافت در صنعت خود را متوجه و ساخت زیر وفادار از طرفداران است.

کارآفرین موفق بودن کار، دید زیادی و استقامت زیادی طول می کشد. این 21 راهنمایی، از کارآفرینان که در حال حاضر موفقیت پیدا کرده اند، به شما کمک خواهد کرد که مسیر را خیلی راحت تر پیمایش کنید.

نکته موفقیت مورد علاقه شما برای کارآفرینان چیست؟ آن را در زیر در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۱:۴۰ توسط:همگام موضوع: نظرات (0)